fiesta

Tjena babes! Hur mår ni? Jag mår faktiakt sådär, tänker alldes förmycket.. Men annasr då vad hände i helgen? Min var super. Efter skolan i fredags stack jag hem till Johanna men mina tjejkompisar vi bakade och snacka om allat och alla. Efter det syack jag på en födelsedags fest. Jag var hemma tidigt så jag stack hem till Oliver med 2 andra tjejer. På lördagen stack jag och mamma till Borgeby och skulle kolla kläning men hittade ingen. Vi stack sedn till Center Syd där jag köpte svara jeans, en rosa shorta, en Ralph Loren parfym och en Ralph Loren väska och en ny blus. Sen på kvällen stack jag på först tjejkväll sen blev det fest. Mycket trevligt! Sommnade inte förens halv 5 imorse så var rätt trött idag. Skulle igentligen käka med axel idag men ingen av oss pallade, så jag tränade hemma istälellet med hög musik. Hände inget mer sen typ, ikväll har vi även firat mors dag käkade 3 rätters middag osv.
 
Har typ inget mer att säga. Nästa vecka blir det oxå rätt rolig helg ska nämligen hitta på lite roliga saker med Alice...hahah skrattar när jag tänker på det. Men det ska bli mycket najs!! Även på fredagen och lördagen ska jag till Osby för moped kusrs. Ha det super 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0