VALBORG

Hejsan alihopa! Hoppas ni mår bra? Med mig är det toppen!! Igår var det ju valborg och det började med att jag var i skolan och vi hade profildag och skulle vandra 1,7 mil inte den bästa dagen att vandra på tycker jag men vi var tillbaka igen vid halv två. Åkte då moppe till Ica för att fixa lite saker tills kvällen (valborg) kom sedan hem till Johanna där vi började städa och fixa snyggt tills kvällen.
Stack sedan hem och gjorde vid mig vid 7 kom jag till Johanna och då käkade vi mat osv. Sen började det trilla in folk vid halv 10-10. Var en mycket trevlig kväll, kom lite nytt folk jag aldrig träffat förr. Men somsagt det var super kul.
Vid halv 3 kom den sista taxin och efter det skulle vi igentligen sova men då kom det ett par killkompias till Johannas bror som vi dansade med, hahahah!! Svin kul och sen efter det sov jag utan täcke... Så vakande och frös som fan. Sen gick vi och städade och nu har jag varit hemma sen klockan halv 1 och jag har inte gjort mer än att sova och plugga!
Ni får ha det så bra kompanjorer 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0