frågor !

har du bil? nope
vill du ha moped? om jag vill är bara förordet!!

Vem åkte du bil med sist: mamma

Vem åt du mat med sist: Familje

Vem sov över hos dig sist: Ebba 

Någonting som gör dig riktigt förbannad: när mina vänner/nån jag känner sryter, får frispel!!!!

spottat tuggimi på marken? typ 20000 gånger

Någon du ser upp till: mamma.

Vad finns alltid i din handväska: tuggumi, perfym, hårborste,hörlurar och plånbok

Har du varit utomlands någon gång: japp

nått du vill mycket?ha pojkvän, åka på resa med kompisar, dream

Blivit bättre på något?nej inte mycket, att ta hand om mig mer.. 

Förlorat en vän? mm

gjort nått du ångar? ja absolut massa..

Något du längtar till? Nyår, sommaren 

Något du älskar? ny tvättade lakan, känslan efter att ha tränat, skinnjka,smycken

Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: nej 

Rökt: Nej

Snusat: unhch nej 

Druckit: ja

blivit riktigt full? nope

haft sex? nej

haft riktigt starka kännslor för en kille: massa av gånger

vad får du in månadspeng? 1050, mitt barnbidrag

vem har du bäst kontakt med mamma eller pappa? mamma tror jag

blivit nertryckt av folk? mm ett par killar gick på mig i 5 dagar och kalla mig hora, smuts osv.. sov  inte på 3 nätter.

svikit en kille nån gång? japp tror det, han skulle ha det..haha 

känt dig speciell av en kille till du insåg att ha snackt med alla dina vänner? nja tror det kankse inte min vänner men med andra känner jag känner..

finaste komplimang du fått: kommer inte ihåg..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0