MÅNDAG

hejsan, förlåt för dålig uppdatering men jag har haftv annant i vägen. fredags blev en hemmakväll, lördag blev det julstök hos ett par vänner vi känner. Bakade jugodis och hade paketleken osv osv. Söndag jag tog det lungt heeeeelllllaa dagen.. på kvällen skrev jag önskelista och snackade med mina föräldrar mycket! idag skola och jag kunnde inte sommna igår, hate it!!! Men jag vaknade imorse och sedan begav jag mig till skolan, varit en chill dag stack hem till fröken ebba efter skolan och snacka massa skit! Pappa kom och hämta oss och vi åkte hem till mig igen för att vi skulle tillbaka till skolan för att vi hade öppet hus typ, rätt drygt! Aja nu är jag hemma och har precis lämmnat in en läxa i sista minuten, får ju mina första betyg detta året om en och en halv vecka ....nervös vet att som inte kommer vara stråladen med jag har inte lyckats i skolan nu. Nu ska jag tvätta av mitt skimk och sedan krypa till sängs med en film kanske, hoppas att jag blir lite trött efter den så jag kan sova idag, hahah! PUSS & KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0