om mig

1. ditt fullständiga namn? -moa emma gyllander
2. Vad är klockan just nu? - 23:48
3. längd? - inte en blekaste aning
4. vikt? - samma, vet ej
5. smeknamn? - moe
6. vart bor du? - skåne
7. vad gör du på fritiden? - Hänger med mina kompisar, shoppar, tränar.
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - mörkhårig och högljud, HAHA!
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - mycket..
10. vad är du mest nöjd med? - typ mina ögon
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - typ perfektionist, pratar mycket.
12. vad vill du jobba som äldre? - frisör eller skådespelare
13. hårfärg? - brunt
14. ögonfärg? - bruna
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Bara fråga mig ifall ni vill veta!
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - inte med betonigen på det, nej
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - hyfsat mycket
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - ha trivsamma kläder
19. någon vana? - min morgonrutin typ, och fyra kuddar
20. berätta något som du nyss lärt dig? -att jag är pratglad
21. vad heter din bästa vän? -har massor!
22. hur många nära vänner har du? -9 stycken kanske 
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - absolut inte
24. vet många personer vem du är? - typ nä..
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - nej tror inte det, eller vissa
26. när var du senast med någon kompis? - typ förra veckan
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Haha nejj..
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - Ebba.
29. vem sov senast hos dig? - ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0