SVAR??

Hej! Jag tänkte ta upp en sak i bloggen nu. Det är nån som frågar lite då och då varför jag inte ler med mina tänder? och såhär är det, jag HATAR mina tänder. Verkligen hatar dom är jätte fula jag bitter ihop mina tänder as konstigt och min tandläkare har frågat många gånger ifall jag vill ha tandstälning men har alltid sagt nej. Och jag hade även fått betala en rätt stor summa själv, eller mina föreldrar hade ju betalat det..men men det hade nog iinte passat på mig, hahah! Så nej jag ler oftast inte med mina tänder, har gjort det nån gång men inser sedan att det ser barnsligt och pinsamt ut. Typ jag får panik när man skrattar och så ser man ut som en åsna i käften, haha så gör jag det själv. Så lite svar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0