DÅLIG UPPDATERING!

jo tack jag vet, super dåligt av mig men jag har faktiskt inte orkat. Jag har haft en del plugg, 3 prov denna veckan, äcklig mat i skolan osv osv... jaja idag hade vi utklädningsdag jag var dykare hade syklop, simfötter och gastub, haha! Ikväll kommer ebba hit hon sover även här, supermysigt. Vi chillar nog mest och snackar en del. Igår vad jag på en fritidsgård och avbokade mig till en skidresa, skulle alltså iegentlingen ställt mig på ett par skidor på höstlovet upp i Sverige, nej inte riktigt min grej. har liksom aldrig åt skidor eller nått så väljer att stanna hemme och mysa med familjen och mina andra vänner. fick även reda på att jag fick göra om mitt rum om jag ville och såklart ville jag det. Mamma sa oxå till mig häromdagen att jag får börja få mitt barnbidrag, glad!! Nu ska jag mysa med familjen och snart kommer ebba puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0