JAG SUGER

Haha, jag uppdaterar ju inget nu förtiden. Men det kan bero på att jag börjat plugga som ett as,mår dåligt på morgonen hela tiden, har roligare saker för mig, har blogg tork och blir bara illamående jag tänker på att blogga.. haha oftast!! Men vadhar hänt? Jo jag har varit i skolan, skrivit ett prov igår, fick tillbaka det idag och jag klara det. Ikväll ska jag även plugga tills ett rätt stort prob jag ska skriva imorgon och ett kart prov.
 
Har även glömt att berätta att jag går på "semester" om 1 dag ska proa i 2 veckor ska bli jätte skönt att komma ifrån skolan och få göra det jag älskar.. stå i butiker. Jag ska även imorgon handla en present, kolla om jag hittar nya träningskläder och försöka hinna med att träna. Sen på lördag ska jag först träffa Alice en stund, sen på kvällen ska jag på fest till en kompis sen sover Elina över här. Dagen efter ska jag på kalasfirande till morfar. Så min helg är rätt uppspäckad.
Annars rullar livet på! Fått ett par dåliga besked här och där om olika saker, vissa är offatbara och vissa måste jag smälta. Igår var jag även med två tjejkompisar och lunschade på sibylla och vi fick även sticka hem 2 timar tidigare, vilket gillades enormt!!
Ska nog även nästa helg träffa 2 kanske 3 par killkompisar, sen blir det lungt! Har inget mer att säg inprincip så jag avsluar inlägget här med två stycken mobilbilder som har hammant på insagram. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0