Tankarna snurrar flera varv i huvudet

Herregud jag vet seriöst inte vad jag ska göra. Jag har fått reda på 2 dåliga saker och typ har 44 stycken tankar kring en person. Hur är det möjligt ens? Dom två dåliga sakerna är offatbara, vilket handlar om mina bästa vänner. Dock är det lite bra för henne oxå men inte för mig. Dock ska jag inte vara ego och tänka bara på mig själv. Men ändå! Och den andra saken är bara så sjuk, eller jag kan inte snacka med nån iheller om det. Eller det finns en. Men jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre iheller. Sen kommer kännslan när du hatar din kropp, är osäker på dig själv osv. Jag har typ slutat äta oxå. Man bara.. nä men kan det bli bättre. Aja jag ska inte klaga vissa har det absolut värre. Dock känn det som att jag har det värts i hela världen nu. Ochjag har en förmåga att sätta på deep musik när jag är som mins glad. Smidigt Moa hahah!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0