vad har hänt?

hehe.. vad har jag att skylla på? antagliegen iget. Jag syftar ju såklart på min bloggning. Den suger och det är jag medveten om.. Men jag sitter typ aldrig vid datan längre och bara att klicka in på blogg.se sidan känns jobbigt, hahaha. Därför har jag en tanke att sluta blogga, vad tycker ni om det?
 

Vad har hänt annars då? Jo jag har praoat i två veckor på två olika klädbutiker den första veckan sööööööög för där fanns inget att göra men denna sista veckan var jag på en märkesoutlet och det var grymt roligt. Efter att ha varit en vecka på den här märkes butiken fick jag lite saker och såklar valde jag det jag kikat in under veckan. Så här har ni en bild på sakerna jag fått sen min prao.
 
 
 
                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0