LOVDAGAR

Hej hej!! Hur är det emd er då? Med mig är det bra. Idag var jag ju somsagt och shoppade, inlägget vad jag köpte ser ni här nere. Fick med mig en del hem, dock är det nån tröja som jag skulle vilja köpa oxå men som tyvärr var slut och passade ej i dne storleken i Malmö, typiskt!! Vid 11 tiden åkte vi till Malmö kom ditt kolla i nån affär snabbt sen åt vi på vapiano, super gott!! Gick sedan i några fler affärer. Vid halv 6 tiden körde vi hem, då käkade jag sedan kollade jag på tv, nu ska jag snart tvätta bort sminket och sen börja göra mig igorning för sängen. Imorgon sticker jag till stan med mamma och syrran för att kolla på bio,  ego heter filmen den värkar super bra. Sen får jag se vad som händer mer i veckan, ha det bra
 
Fick bli en gammal bild hade ingen ananan att bjuda på!!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag såg dig igår (onsdag) på emporia :)

Svar: sv: Jaha vad kul, roligt att du kommenterade! ;)
Moa

2013-02-21 @ 12:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0