MÅNDAGS TRÄNING

Hello, uppdaterar bara ett snabbt inlägg innan jag ska göra mig iondning för sängen. Vaknade vid nio tiden imorse så jag hoppade i träninskläderna och tränade ett pass, riktigt jobbigt så på morgonen!! Kom hem fixade frulle, duchsade och gjorde mig fräch. Alice kom sedan hit, vi snacka och bakade typ varldens godaste rulltårta. Efter att hon stack käkade jag rälig mat sedan på med tränings kläderna igen och tränade en gång till. Känns bra nu.Har nu komit hem käkade lite fil och nu ska jag snart krypa ner i sängen. Imorgon vid tolv tiden drar jag till Lund med Ebba och fikar och kollar lite vår käder. Senare på kvällen blir det ett träninspass, ha det bra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0