MITT DRÖM LIV

Jag tänkte nu svara på denna frågan: 
 
Jag vill flytta till USA och bli känd, det är liksom min dröm. Jag vill bli sångerska eller skådespelerska. Jag har hört att jag har bra röst men sjuger inprinsip aldrig för folk, sen skojar jag hela tiden och har hört från säkert 15 personer att jag är jätte lik Mia Skäringer.. haha! Men somsagt jag vet inte om jag har den där "unika" rösten till att bli sångare men det skulle betyda enormt mycket om typ folk säger så åhh vad fin röst osv, eftersom det pucshar en till att bli nått man verkligen vill bli. 
 
Sedan har jag ett annat liv jag skulle vilja leva: 
 
När jag är kanske sådär 20 år vill jag flytta till Stockholm och bo där i en riktigt fin lägenhet. Sen vill jag vara en sån som festar mycket har gott om pengar och vänner. Jobba i en känd butik, vara omtyckt och se snyggg och fräch ut!! Sen vill jag få barn, 1-2 stycken. Skäma bort dom enormt och bara njuta av livet tills jag ligger i graven..haha!! 
 
Ja lite av hur jag hade viljat leva, kanske höga drömar men jag vill så gärna. NEVER SAY NEVER!! '
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0