Q&A

Q: Har du några syskon?
A: Ja jag har en lilla syster som heter Wilma
 
Q: Använder su mycket märkes kläder?
A: Nej det vill jag inte påstå, tycker jag har rätt normala kläder. Tycker det är så dyrt att köpa märkeskläder.
 
Q: Kan du göra ett videoinlägg nån gång?
A: Det är klart jag kan göra det! Kan kanske spela in ett imorgon?! 
 
Q: Festar du mycket?
A: Nej jag festar alldrig..
 
Q: Varför tränar du så mycket?
A: Jag tränar för att jag vill få en snyggare kropp. Sen tycker jag om känslan efteråt när man är klar och bara kan njuta av att man varit duktig och rört på sig!!
 
Q: Käkar du mycket resturag? 
A: Både och, asså jag käkar ibland om jag tex är i stan käkar jag resturang men annars blir det inte super mycket utan det händer då och då! Men med mina tjejkompisar gör jag en del..
 
Q: Vart har du köpt din silver klocka ifrån? 
A: Den är ifrån Ur&Penn
 
Q: Gillar du Hollisterbutiken?
A: Dom har fina saker men mer den sportiga stilen som jag inte är så glad för.. Deras parfymer luktar underbart men jag tycker att det är lite för sportigt för mig, hahah!!
 
Q: Hur ser din livsresa ut?
A: Tänkte att jag skulle ta denna resan i ett eget inlägg nuni helgen eller idag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0