SENASTE DAGARNA

Hjesan!! sorry för dom tråkiga inläggen som varit nu i veckan. Hoppas allt är bra med er med mig är det bra! Igår slutade jag skolan, skönt!! På kvällen drog jag hem till Ebba med dom anda girlsen, trevligt det blev mycket mat och mycket skratt. Kom hem vid 2 tiden idag då jag la mig i soffan där jag sedan låg fast klistrad i 2 timmar. Fixade sen lite lunch och sen blev det duchen. Mamma fyller även år idag så hon har vi firat lite här hemma med lite skalldjurs bufé och det var mycket gott. Nu ska jag snart trycka i mig lite kladdkaka med grädde och kolla på nån film, imorgon får gymet mig som gäst, gymet vill förbräna lite av mina onyttigheter som satt sig på den fina magen. Efter det blir det att dra sig hem och käka en nyttig frukost sedan väntar rengöringsprudokterna till mitt rum, här är förjävlit dammigt. Herregud vad långt inlägg. Aja såna behövs ibland. Hejdå!
 
Bild på mig och fina Adelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0