TISDAG 19 FEBRUARI

Hejsan!! Idag blev det ju stan för min del med Ebba, verkligen jätte mysigt att få komma ifrån Lödde. Jag tog bussen här ifrån halv 1 var där inne en lite stund senare. Vi gick och kolalde på lite olika affärer och sen fikade vi. När jag kom hem så tränade jag sen käkade jag efter det stack jag och tränade en gång till med mamma. Har presic kommit hem och nu ska jag fantomej ta en kakbit, det är jag värd!!
 
Hahah en annan sak som är rätt roligt är att när jag står på hm och provar byxorna så testade jag en storlek och sen när jag skulle handla dom så tar jag fel byxor alltså då tar jag dom byxorna som är en storlek mindre eftersom jag tog in 2 olika storlkear i provrumet, så när jag kom hem och skulle testa dom en gång till så var dom försmå.. men imogon ska jag ju sticka till Emporia med mamam och syrra så då bytar jag dom. Ha det bra!!
 
HAR INGEN BILD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0