15 sanningar..

Ketchup är nått av det vidrigaste jag vet!!

på torsdag färgar jag mitt hår mörkare!
 
FUCK att det har börjat snöa, vill ju ha vår!!!!
 

Jag har börjat spela barbie spel, HAHAH!
 
Jag tycker kameler är riktigt gulliga..typisk mig
 

Jag ska nog lägga upp en sminkvideo eller nått om ett litet tag, vill ni det?
 
Jag bytar skal varje dag till min mobil har alltif till mina kläder så att det ska matcha
 

När nått är jobbigt kliar det under mina armhålor, inte normat...
 
 
Jag har börjat älska apelsiner
 

Att bli försenad till skolan får mig att bli typ sjukt nervös
 
Jag ska börja med en ny ansiktserie vet dock inte vilken! några bra förslag?
 

Jag behöver verkligen ett extra arbete.
 
Jag deltar nästan aldrig i bloggtävligar

VILL HA SOMMAR NUUUUUUUUUUUUU!
 
Hanky dory kläder, så snyggggggt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0