MIN FRUKOST

här kommer lite bilder och recept på min morgon smothies jag brukar dricka eller jag brukar inte ha nån speciell utan jag försöker variera mig lite. Men jag brukar ta banan eller hallon dom är mina favoriter. Jag föröker inte iheller ta så mycket socker utan fokuserar på frukten, detta är nått som gör så att jag håller mig mätt en lång stund innan jag ska äta lunch i skolan. kan verkligen rekomendera att dricka nått sånthär på morgonen och det är ju sååå jätt att göra tar max 5 min.
 
Banansmothie:

2dl fil
1 banan
lite honung 
1 matsked mjölk
 
Sedan bara mixar du ihop det till en  flytande röra, och sen drick och njut!
 
 
Hallonsmothie:
 

2 dl fil
1,5 dl hallon
lite vaniljsocker 
och lite mjölk
 
 
Sedan bara mixar du ihop det till en  flytande röra, och sen drick och njut!
 
 
Recept: Smoothie med banan, frukt och bär
 
 

Kommentarer
Postat av: jen

ååh, måste provas. SÅ gott!

2013-01-14 @ 22:45:19
URL: http://jennyapril.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0