you're so fucking special to me

Att vi slutar skolan om 3 dagar är en tanken jag knappt kan förstå. Denna sommaren vill/ska jag göra så jäkla mycket saker. Ska fan inte bara sitta hemma som nån jävla degklump och bara softa mig med min data. Nä utan gör jag det jag lovar jag kommer slå mig själv.. hahah! 
 

Imorgon ska även vår klass ha nån städdag och sen på lunchen ska vi käka på mc och jag måste även fixa en sak. Sen efter att vi käkat klar, attackerar vi Maxi för att köpa massa godis och sånna onyttigheter och sen drar vi vidare till skolan för att kolla på film. En helt OK dag för mig. Efter skolan drar jag hem till Allan och chillar med henne. På tisag har vi mentorsdag då vi ska dra ner till stranden och vara där och chilla hela dagen, jätte mysigt och sen på onsdag sluat vi!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0