21/3

Hejsan puddingar!! Hoppas ni mår bra som jag gör? Vad har hänt idag då? Jo jag har gått i skolan tills halv 4 då jag sedan cyklade hem i snön, kom hem och började städa hela huset, moneyy!! Klockan 6 åkte jag till gymmet med Ida där vi tränade i en timme. Och jag vill bara säga att mina armar är som två knäckta pinnar. Har ätit för en liten stund sen och nu har jag ducshat och ska snart starta den hemskaste uppfiningen i världen....HÅRFÖNEN!! Jag kan inget mer än hata den.. ändå ör den rätt smart men eglentiligen hatar jag den. Sitter även ocg pluggar men gick in hän när jag märkte att jag inte kunde en fråga..haha! Imorgon är det fredag ocg jag ler som en fågel bara jag tänker på det att jag får lov dåååå!! Mums vad sugen jag var på det. Sen när detta lovet är slut så är det röd dag på måndag och på tisdag har min skola studeidag, sen går jag 3 dagar till sen går jag 2 vecko på proa. Fett najs. okej nu måste jag plugga, bläääääääääääää
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0