Dagen-

T'änckte berätta lite om dagen idag! Vaknade av att klockan var omställd en timme, så jag gick upp runt halv 11. Då käkade jag frukost och sen en timme efter det gjorde jag vi mig. Sedan åkte jag, pappa och mamma till Center Syd för att shoppa lite.. Fick med mig hem en blus och ett linne. Sen kom jag hem vi halv 2 och då tog jag på mig mina spring kläder och sprang 2.5 kilometer. Käkade sen lite lunch och sen pluggade jag på mitt spanska prov lite! Har även hunnit med att äta osv.
 
Imorgon sticker jag till Nova och The Hillz med mamma och Ebba. Ska försöka hitta ett par jeans eftersom jag inte bär ett par som jag triv i senare i veckan eller nästa veckan så handlar jag även ett par svarta. Ha det bra 
 
Hade ingen bild så tog en söt från weirheart, så fina bilder där finns:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0