IDAG VAR EN SÄMRE DAG ÄN PÅ LÄNGE...

Jag brukar inte känna min utanför eller inte få veta att folk inte bryr sig om mig, men nu så är det som att vissa tjejer är imot mig,vill inte snacka med mig, pallar ej bry sig eller inte kollar på mig när jag snackar med dom. Och det är liksom mina närmsta vänner. Och vad jag kan komma på så har jag inte gjort nått fel. Jag säger vad jag tycker till dom personerna som gör samma till mig! Men just nu känenr jag mig bara som ett smörpaket som ställs i solen framför mina vänner, att de inte bryr sig. Förutom en som verkligen skinner upp i mina ögon. Men ja så om jag är lite off på bloggen så kommer det att bero på att jag känner mig väldigt utanför. Hoppas att det blir bättre.
 
Förlåt för trista och depp inlägg men ibland måste man. Idag efter skolan så stacka jag till frisören och fixade mitt hår, blev den samma färgen som jag hade innan alltså brunt, mycket nöjd! Om en liten stund så ska jag åka och träna och sola så snart måste jag packa väska och sånt. Har även laddat på massa ny låtar på spotify så hoppas på ett konditions pass av mig själv idag.. Ni får ha det bra snyggingar!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0