MODE/TIPS/JAG GILLAR/SOMMAR

Detta kommer bli ett inlägg där jag snackar mode, vad jag tycker är snyggt i sommar, tips på hur man kan matcha det rätt enligt mig och snygga kläder. Detta är ju min stil, så kommentera inte taskigt är ni snälla. Folk tycker inte om det. Ni som gör det! Aja detta är ett mode inlägg iallafall.
 

En sak som jag tycker är super snyggt är en halv lång kläning, boots och pilotprillor. Som ni såg i min föra klädesbild, där jag tipsade om lite kläder så såg ni att jag hade med ett par pillotbrillor. Och det måste nog vara dom snyggaste glasögonen jag vet. Haha. Men typ såhär tycker jag är jätte fint att bära till sommaren, med en brun hy och en slarvig uppsättning. Mmm åhh ge mig sommar!!!
 
 
En annan snygg lite "swag" stil som jag tycker är as cool är denna: tänka denna men brun hy och och plattat hår och en vanlig men snygg sminkning, inte för att jag brukar ha keps men man kan skit ai den om man inte trivs i det och ha bara sitt vanliga och naturliga hår!
 
 
Här är en annan jag klippt ihop lite mer kall dag men ändå riktigt snygg. Tröja är jag helt kär i och byxorna sitter som en smäck på den outfiten!
 
 
 
Här har ni en lite mer "fest" outfit också super snygg. denna är nog om man ha en slarvig knopp till, dock gillar jag inte örhängena men man kan byta ut dom till ett par vanliga diamantörhängen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0