♡ sanningar ♡

- jag hatar hatar hatar verkligen hatar när man snrytter om märkeskläder och att man har pengar osv. 
 
- jag har fått bättre självförtroende
 
- ibland kan det bli lite drygt med lov, man vet liksom inte vad man ska göra.
 
- jag vill ändra still
 
- jag tycker man är 10 gånger snyggare när man är brun
 
- jag lever i en grå hood tröja från Cubus
 
- jag gillar folk som ger tillbaka om man gjort nått för dom
 
- jag får panik på bloggare som byter heade hela tilden
 
- alla mina kompisar hatar mina katter
 
- idag ska vi äta nått av det godaste jag vet risoto
 
-jag tycker att visa av mina kompisar har förendrats :(
 
- jag bli nervös när jag ska berätta något och om man inte är säker på vad ens kopis kommer att säga
 
-jag har jätte svårt för att säga att jag gillar personer
 
- jag älskar mina nya vita byxor
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt byxorna och hur mycket kostade dom?

2013-03-28 @ 18:38:54
Postat av: felicia

Var är dom ifrån?

2013-03-28 @ 22:33:03
URL: http://hejfeliciaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0