SANNINGAR

- Jag är iväg nästan varje helg på dagen.
 
- Jag har skit stort komplex över min näsa.
 
- Jag har med min väska överallt.
 
- Jag tycker min sminkning har börjat bli skit ful.
 
- Jag har hittat nya vänner som betyder massor.
 
- Jag älskar att sova i långarämade tröjor helst 2 storlekar större.
 
- Nästa vecka ska jag vandra med min klass 17 km, dööööööör
 
- Jag lånar gärna ut kläder till folk jag kan lita på.
 
- Nya lakan är det bästa som finns.
 
- Jag tycker det är skönt att träna på morgonen, så har man det gjort. 
 
- Har massa snygga outfits jag vill bära nästa vecka.
 
- Min hud har börjat bli som snus, helt torr.
 
- Jag gör av med pengarna på 0 sekunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0