TISADAG 19 MARS

Hejsan! Jag skriver inte ett långt inlägg pga av att jag är jätte trött och jag är sjuk. Men ett litet inlägg vad som har hänt idag sitter väl inte fel?
 

Så ja! Idag vakande jag kvart över 6 då jag hoppade in i ducshen och gjorde mig sedan ren och fräch. Han att äta frukost och plocka fram alla mina saker inför dagen. Sen kände jag mig varm så jag tog tempen och den visade 38.0 grader så jag stannade hemma idag. Jag har kollat på 3 barnfilmer, spelat in 28 oseriösa videos, ätit massa mat, snapchatat jättemycket, kollat datan var 3:dje minut och spelat mit favo spel Hay Day. Nu har jag presic tvättat av mig lite så jag känner mig lite frächare och ska sart krypa till sängs eftersom jag är så trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0