Tränar

Hejsan! Kom precis hem från gymmet med mamma. Jag cyklade en mil, tränade armar och gick en PW en liten stund. Nu är jag hemma och ska snart hoppa in i duchen och göra mig fräch. Ikväll händer det inget speciellt, utan jag ska bara ta det lungt.. kolla lite filmer kanske och äta lite gottis. Imorgon vid 1 tiden så ska vår familj sticka till en kompis vi känner. Senare på kvällen kommer min farfar och farmor hit och då ska vi äte lamm. Underbart!! Sen på lördag ska jag sticka till Center Syd eftersom jag inte har hunnit det idag och handla lite nya saker jag kollat på. Sen på kvällen så ska jag och mina kusiner till mormor och morfar på påskmiddag. Så det blir nog trevligt. Sen på söndag har jag inga planer, men kanske hör med en kompis om vi kan träffas eller nått! Nu ska jag fixa en sak till bloggen som kommer upp om en halvtime typ... Kram
 
 
Bjuder på en snygg bild från min privata instagram: Moeprivat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0