when you thought you had everything

Hej! Har varit lite kass uppdatering nu i veckan och kommer säkert vara så framåt en vecka eftersom jag har lov. Men jag ska såklart försöka. Men det kommer vara så att jag inte sitter vid datan så mycket nu.
 

Annars då? ja ska sticka till gymmet vi 12 tiden med Ida. Ska bli jätte skönt ska även träna alla dagarna nu i veckan. Ska spriva 0.5 mil varje dag iallafall. Men nu sitter jag och äter en riktig brakfrukost. Jätte gott! Sen idag ska jag till Center syd och prova lite kläder jag sett som jag jätte gärna vill ha. Men jag ska handla den rosa tröjan idag. Sen får vi se om det trillar med nått annat hem. Kram 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0