LÅNGHELG

Hejsan allihopa! Hoppas att allt är bra med er? Med mig är det faktiskt rätt bra! Jag har nu tagit långhelg och det är så himla skönt att få vara ledig i fem dagar. Inga läxor, inte gå upp tidigt osv. Nått som verkligen är min still.
 
Men igår efter skolan mötte jag upp Lina, vi gick till cs och köpte lite saker osv. Sen satte vi oss på mc och käkade lite mat! Vi gick sedan hem till mig där vi satt och snckade och tog det lung till klockan sju då hon skulle hem och vi skulle äta! Var en jätte mysig dag iallafal. Idag vet jag inte vad som händer ska nog ta det lungt bara, kanske träffa nån kompis eller nått sånt, har inte bestämt mig än. 
 
Har även lite planer för dom lediga dagarna. Kanske drar till stranden nån dag och grillar med några vänner, kanske drar på nån fest, eller sticker till nån kompis lite då och då. Men nu ska jag fixa en sak ha det bra allihopa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0