Lund med Ebbis

Hejsan! Idag vaknade jag vid halv 11 tiden och då käkade jag frukost och sen fixade jag mig. Vid 12 hämtade vi upp Ebba och sen åkte jag, Wilma och mamma till The hillz, dom hade jätte fina saker och ett halsband jag skulle kunna dö för men jag hade inte pengarna til det så jag ska handla när har har råd. Sen körde mamma mig och Ebba till Nova där vi gick och kollade litegran. Hittade ett par byxor som jag aldrig tesade i affären så när jag kom hem var dom skit fula på mig, vida nertil....blä. Så ska lämna tillbaka dom snart! Kom hem för ca 1,5 timme sen och har inte gjort mer än att plugg och städa rummet!
 
Imorgon är det även min sista lov dag och jag har inga planer vilket är rätt så skönt. Ska fixa lite hemma innan mamma ska ha tjejmiddag osv. Sen ska jag nog träna på gymmet eller så ska jag ut och springa inte bestämt mig än! Men annars blir det lungt. Nu är jag även färdigpluggad för idag så ska nu njuta dom sista "timmarna" av mitt lov. Senare ikväll blir det tv mys med la familia med massa serier vi missat igår. 
 
Snygg instagram bild: följ mig moagyllander
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0