Första skoldagen

Hej hallå! Idag var det första skoldagen för mig, vilket var helt sjukt att dessa 3 veckor redan är borta, hahha och det är ju bara 6 veckor till nästa lov. Men igår när jag skulle sommna då?? Helt sjukt det gick inte jag vred mig och snurra runt och gick upp på toa osv osv. men vid halv 1-1 somnade jag. Imorse när jag vaknade var jag som en död pingvin..kunde inte gå upp överhuve taget. Men efter en stund stog jag i ducshen med varmt rinnande vatten över huvet.. Gick sedan och gjorde mig en smothie, mums. Var sedan i skolan till klockan 3 då jag sedan srog till ett café för att ficka med mina girls, myyys! har precis kommit hem nästan eller ja för en halvtimme sedan och ligger nu i sängen på väntan av lite mat som ska bli klar. Ikväll blir det träning med mamma! Men hör av mig imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0