jalla jalla

Imorgon börjar skolan vilket jag typ vill bara spyr över.. hahah! Och idag var det ju inte en sån dag man gjorde nått speciellt utan jag vaknade vi 10 tiden, då gjorde jag mig en smothie med smak av banan, mums. Kollade även på en film och sen bestämde jag mig för att hoppa in i ducshen och köra mig fräch. Satte på mig mjukiskläder sen och lagade lite lunch till mig. satte mig sedan vid dator och kollade vad som hade hänt i världen den senaste tiden.. Skulle igentiligen träffat kompisar men det blev inte av, aja! Har presic käkat kött med rotfrukter och blir väl att späkka upp mig framför tven ikväll och försöka somna i tid ikväll, önska mig lycka till!! ha det bra, puss haj 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0