Q&A

Dragit lite frågor från olika bloggar osv, tänkte att jag ska svara på dom! 
 

Vad vill du bli när du blir stor?- Jag vill antigen bli frisör eller skådespelerska! tycker det verkar sjukt kul med båda men det är typ ett år kvar tills jag ska välja så jag chillar rätt mycket med skolan, vilket inte är så bra alltid, haha! men har lovat mig själv att ta tag i skolan mer denna terminen.
 
Lägger du mycket pengar på kläder och mat?- Hahah om jag gör mest mat, eller nej asså jag får ju mit barnbidrag var månad, så typ 300-400 går till mat oftast. käkar mycket resturang eller snabbmat med tjejerna. Me ja jag handlar oftast mycket kläde i månaden kan typ alldrig spara!! 
 
Vad tycker du om Odd Molly kläde?- JAG ÄLSKAR DOM!! finns typ inget mer att säg, jag tycker dom är super fina väldigt tjejiga vilket jag tycker vi bör öka i Sverige, hahah typiskt mig.
 
Har du bott nån annan stans än där du bor nu?- Typ i lund när jag kom till men inte annars.. tror jag.
 
Vad ska du göra på sportlovet?- skulle igentligen till Stöten med massa kompisar, men jag hoppade av. Och fråga mig inte varför.. eller det var nog för att jag skulle betala en del själv vilket skulle inebära att jag inte hade kunnat köpa nått på typ 4 månader vilket jag inte hade klarat av över huvud taget, haha! Sen har jag alldig stått på ett par skidor så jag känner att det skulle bli lite bambi på hal is. Had sälert haft skit kul men jag skippa det, isället ska jag och en kompis vaaar hemma här! typ gå på resturang, shoppa, kolla bio osv. Mamma har även tagit ledigt 2 dagar så det blir väl antagligen lite shopping där med och massa mys och cilling..
 
Vad har du för mobil?- iphone 4 
 
Bryr du dig mycket var du har på dig & hur du ser ut?- haha ja typ alla mina kompisar säger att jag är sån.. och det är jag kan jag själv erkänna! Jag typ väljer alltid kläder dagen innan provar oftast det oxå, haha! nä men jag är typ väldigt noga vad jagr har på mig och hur jag ser ut. 

Kommentarer
Postat av: Elin Eriksson

Vi fin och stilren blogg! :)

2013-01-15 @ 17:24:43
URL: http://onlybeautiful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0