SKÖNHETS FRÅGOR!!

På morgonen när du fixar dig vad bryr du dig mest om då smink, hår, kläder? 

Ja jag tror det är typ allt elle mitt hår försöker jag lägga ner tid på men somsagt bryr mig ganska mycket hur jag ser ut, hahah!
 
Vilken parfym använder du?
 
Jag använder inte bara en utan jag har tyo 20 olika, delar en del med mamma med. Men dom jag använde mest är ralph lauren och marc jacobs tycker dom luktar helt sjukkkkkkt gott. Jag gillar lite mer kvinnliga dofter eller vad man ska säga..
 
Dessa är mina favoriter:
Några andra som jag också brukar använda:
 
vilket hårspray kan du rekomendera?

Ett som jag verkligen tycker är bra är detta som gör så att håret inte blir stelt utan håret blir bara mer slätt påmhåret och det luktar underbart, typ somrigt!
 
Nu till somamren hur gör du för att behålla brännan?

jag smörger alltid in mig efer att jag ducshat, och inte med vilken body butter som helst utan en med massa näring och denna är sån man ska ta efter man har solat eller har varit typ i solen en dag. Denna lukat lime tror jag inte så dyr iheller tycker jag. Super bra tycker jag!
Använder du concealer och faundation vaje dag?
 
Nej det gör jag inte, men oftast. Min hy är liksom inte som en barbie hud hos mig så det brukar va nått jag använder. Såfall vill jag inte ha nån som är för fet utan ganska mild och lätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0