VAD VILL NI SE??

Hallå snyggingar, tänkte bara säga att min uppdatering kanske inte kommer var super under veckan för typ när kan kommer hem från skolan pallar man typ inte uppdatera sen gör man oftast inte det på kvällern iheller så ni inte tror att jag dött!
 

Okej! Nu tänkte jag fråga er vad ni vill se mer i bloggen. Ni kan skriva en komentar,skicka på fb osv osv. Alla sätt är lika bra på, vill ni hs tips, outfits, sanningar, svar, mat bilder m.m Ja ni vet bara att skriva vad ni önskar. Jag lägger gärna upp lite mer saker ni önskar.
 
Nu idag efter ksolan kom Ebba hem med mig. Vi föttade lie bilder till henne, käkade, och sen hängde vi med mamma till maxi för att kolla lite jobb här och var! Dock har vi nångra bra och dåliga resultat på lite olika ställern.. Men det ska nog lösa sig. Vi kom sedan hem, till mig dä det serverades biffar med mos och grönsaker. HAHA jag satte mig sedan och spelade barbie spel medan Ebba fixade med sin blogg. Efter det blev det att filma ett skolprojekt som sak vara inne imorgon, och det gick bra! Nu ska moa natta sig, puss
 
Tänk detta tillsammans med ett par mörka jeans, vit blus och ett par brun boots och sen en snygg jacka över det, dööööör. GUD GE MIG PENGAR NUUUU!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0