Jag bara drömmer för mycket!

Hejsan.. det var inte igår jag slängde in ett inlägg. Vad har hänt då? Jo i fredags och lördags var jag i Osby på mopedkurs. Det var mycket rolig och lärorikt.. men lilla Moa som aldrig suttit på en moped gick det ju åt skogen dom första timmarna. Körde ut i skogen hahah! Men sen gick det bättre när vi körde i trafiken. Och igår vid halv 7 tidden mötte jag upp Axel som hängde med mig hem. Vi chillade i nån timme och snackade as mycket. Vi 8 tiden kom Alice hit. Vi snackade, gick en runda i Lödde och lite fler saker. Vid halv 3 gick vi och la oss och vaknade vid 8 tiden av att ingen av oss mådde särsklit bra. Vi gick då ut och upp till mc där vi käkade frulle. Vid 11 tiden drog det hem och jag sommnade i nån timme. Sen fixade jag mig lite och sen tog jag lite bilder. En kort omfattning av mig helg. Har ingen mer att berätta så därför avslutar jag inlägget med en stor kram från mig. Ha det bra!
 
En pics från idag:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0