TORSDAGS MORGON

Igår kväll kom Elsa och Johanna hit vid halv 9 tiden. Mamma hade köpt med chips och dippa hem så det mumsade vi i oss på 30 minuter, haha!! På kvällen tog vi det lungt snackade osv. Vaknade klockan 4 av att jag inte kunde somna om för att Elsa snarkade -.- så jag gick ner till mamma och pappas säng och sov tills halv 10, underbrat!! Vaknade och fixade frukost till alla. Nu har vu bara tagit det lungt och typ packat ihopa lite saker. Om en stund ska jag möta upp Ebba och fixa en sak. Sen ska jag hem och ducsha och fixa mig och sticka till cs och handla lite saker jag kikat på. Sen ska jg upp på gymmet och köra ett hårt pass etersom jag inte tränade igår, Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0