when people do not ask if you want to hang with them ..

Försöker hitta det possetiva i mörkret. Men det kan vara svårt, och förlåt om det har varit lite tråkiga och depp inlägg ibland men vissa saker är inte som dom ska i mitt liv! Lite synd men man kan inte alltid få allt man vill ha. Men rubriken säger ju en del.. Hoppas att ni förstår mig. Vänner. Ni har förendrats.
 

Sorry.. ska försöka hitta på roligare och mer possetiva inlägg. Men idag vad har hänt? Jo vid 1 tiden stack min familj plus en annan till Hofterup till en kompis, mysigt!! Kom hem vid halv 4 tiden då jag fixade lite nu inför kvällen. Så vid 6 tiden kom min farmor och farfar och dom är fortfarade här. Vi har käkat lamm, mumsigt. Fick även lite påskpresenter. Imorgon när jag har vaknat så sticker jag till Center Syd och köper lite nytt jag kollat på. Nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen så lägger jag upp vad jag har handlat imorgon ifall det blir nått nytt, kram
 
Lite påskbilder:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0