skriver av mig tills jag gråter

Detta inlägegt kommer handla om allt möjligt men läs det så får ni lära känna mig mer!
 
 

mitt liv: Hur ska jag börja..? Detta inlägget kommer att handla om problem och vissa tycker detta är det bästa att läsa på min blogg och visa inte. Men jag måste skriva av mig. '
Jag har jätte mycket att berätta och det finns visa personer jag kan prata med, typ mina tjejkompisar och typ 2 killkompisar. vafan bablar jagom??? jo eller typ jag vill göra detta inlägget så seriös så möjligt! 
 
Många frågar mig hur mitt liv osv. och ska jag vara helt ärlig så vet jag inte.. eller jo det är ju bra osv. jag har en familj, underbara vänner, dock ingen kille som typ alla vill ha haha!! Men till stort sätt så är det bra, finns vissa saker jag vil ändra på och vissa saker jag ångrar att jag gjort och sagt. Okej rätt mycket men jag är ingen trollkarl som kan spola tillbaka tiden och stoppa det jag gjort. Jag har gjort så många fel när vi kommer till kärlek. Dom som känner mig vet exakt vad jag menar. Men liksom jag hittar allid fel på mig jag känner alltid att jag är lite sämre än alla andra, vissa stunder mår jag verkligen dålig över hur jag ser ut. Men varför sitta och klaga hur jag se rut när jag inte gör nått åt problemet..
 
Och detta är väl min 2:andra depp-period eller vad man säger..Och nu undrar ni säker när jag hade min andra?! 
 
Och för typ ett år sen kanske så hade jag ett helvete. Jag snackade med en kille och det var liksom bra mellan oss. Men han trodde på en annan relgion eller vad man säger. Ja han var ej från sverige eller hans föreldar kom inte här ifrån och ni som känner mig vet att jag tänder på utlänska killar..haha! men iallafall vi började bråka rätt mycket på slutet och vi betämde för att avsluta det vi hade påbörjat....trodde vi båda men en av mina killkompisar hade berättat mycket om mig till han osv. ja typ alla fattra vad jag menar. Detta sluatade med att han och han jag snackade med skapade en gruppchatt där jag sa en grej som jag ångarar till viss del. Iallafall det blev kaos. Det började kalla mig hora,smuts att jag kan gå och sälja mig själv osv.
Och det är ju nått man inte vill höra..
Jag grätt varje natt jag sov max 4 timmar mina vänner ställde upp för mig som fan den tiden. 
 
Men en dag när vi sitter på en lektion så får jag upp massa kik medelande där jag ser att det står en början med sm..och när jag trycker upp meddeöandet står det smust 12 gånger av detta 5 killar. Jag sparng ut från lektonen  stor bölande och det sluatde med att jag och min killkompis som "skapat" detta stog och skrek på varandra osv. 
 
Typ ja så mådde jag men jag tog mig igenom det. Det blev bättre med tiden och jag har nu aldrig snackat med han igen vilket jag är stålt över eftersom jag insåg att han inte var en bra person. 
 
 
Detta inlägget blev rätt mycket depp men jag är inne i en sånhär period nu oxå och då är det bästa att skirva avs sig nån stans, kram
 
 
Denna bilden kommer jag ihåg att jag tog när jag mådde så dåligt

Kommentarer
Postat av: viktoria ekholm

Moa, jag hoppas att du vet i ditt hjärta att du har massor med kompisar som älskar dig och som skulle göra allt för dig! Jag gillar verkligen dig som person men vi har aldrig haft chansen att lära känna varandra bättre även fast vi nu går i samma klass! Alla kan säga att man finns för en när man mår skit, men sedan finns/bryr de sig inte tillräckligt för att hjälpa en att må bra igen! Visst jag "känn känner" inte dig som en bästavän men! Jag kan verkligen säga att jag FINNS för dig i alla lägen! Så du kan komma till mig när du mår skit om du vill och snacka! när man mår dåligt är det inget man ska hålla inom sig! Jag hoppas verkligen att vi kan lära känna varandra bättre någon gång och att du vet att du jätte gärna får komma och snacka med mig när du mår dåligt eller bra! vi ses i skolan kramar Viktoria

2013-05-12 @ 18:44:56
URL: http://viktoriaekholm.blogg.se
Postat av: viktoria ekholm

Moa, jag hoppas att du vet i ditt hjärta att du har massor med kompisar som älskar dig och som skulle göra allt för dig! Jag gillar verkligen dig som person men vi har aldrig haft chansen att lära känna varandra bättre även fast vi nu går i samma klass! Alla kan säga att man finns för en när man mår skit, men sedan finns/bryr de sig inte tillräckligt för att hjälpa en att må bra igen! Visst jag "känn känner" inte dig som en bästavän men! Jag kan verkligen säga att jag FINNS för dig i alla lägen! Så du kan komma till mig när du mår skit om du vill och snacka! när man mår dåligt är det inget man ska hålla inom sig! Jag hoppas verkligen att vi kan lära känna varandra bättre någon gång och att du vet att du jätte gärna får komma och snacka med mig när du mår dåligt eller bra! vi ses i skolan kramar Viktoria

2013-05-12 @ 18:45:06
URL: http://viktoriaekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0